Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Treść opinii: Kontakt ze spółdzielnią polegał na telefonie w sprawie niedziałających grzejników. Całe załatwienie sprawy trwało około 3 minut z czego sama rozmowa około 30 sekund, reszta to słuchanie melodyjki automatycznej sekretarki. Po długim słuchaniu monotonnej muzyki w końcu odebrała pani. Grzecznie zapytałem czy sytuacja w moim domu jest normalna. Pani niemal krzykiem tłumaczyła, że panowie ze spółdzielni się "nie rozerwą" i odpowietrzają piony we wszystkich blokach dodała również, że mimo prawidłowego postępowania z mojej strony nie będę miał tak ciepłych grzejników jak sobie życzę bo nie wszyscy zastosowali się do wskazań spółdzielni i odkręcili zawory. Zaraz po tym jak udało mi się wytłumaczyć pani że nie dzwonie z pretensjami tylko pytaniem, szybko zakończyłem rozmowę. Obym nie musiał powtarzać telefonu, szkoda nerwów.