Opinia użytkownika: Joanna_410
Dotycząca firmy: Empik School
Treść opinii: Chodziłam kiedyś już do tej szkoły i w tym roku szkolnym również rozważam zapisanie się na kurs. Dlatego weszłam na stronę Empiku i wypełniłam bezpłatny test, który pozwala określić na jakim poziomie językowym się znajduje. Po wypełnieniu testu dostałam informację o tym, że w najbliższym czasie pracownik szkoły się ze mną skontaktuje w celu ustalenia terminu spotkania informacyjnego. Dzisiaj rano zadzwoniła pani, aby spytać kiedy bym mogła przyjść na takie spotkanie. Dała mi do wyboru trzy najbliższe dni, mogłam sama ustalić godzinę. Wybrałam się tam dzisiaj i muszę przyznać, że Empik zaskakuje mnie wysoką jakością obsługi. Weszłam do recepcji, bardzo schludnie urządzonej, jedna z pań siedzących za biurkiem od razu się mną zainteresowała. Dała mi do wypełnienia kartkę na której musiałam udzielić takich informacji jak : poziom na jakim jestem, na czym chciałabym się skupić w nauce, co mi sprawia trudności a co nie itp. Następnie zostałam zaproszona na rozmowę z panią, która miała poprzez konwersację powiedzieć na jakim mniej więcej poziomie się znajduję. Rozmowa nie była długa ok 10 min. Następnie pani z którą rozmawiałam poprzednio poinformowała mnie o godzinach zajęć oraz o płatnościach. Szkoła poprzez zachowanie i kulturę pracowników umie przyciągnąć klientów.