Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Personel nie zawsze potrafił odpowiedzieć mi dokładnie gdzie leży towar i jaka jest jego cena. Często towar jest poukładany nie prawidłowo i rzadko kiedy obsługa wypowiada regułkę przypisaną im kiedy podchodzi do nich klient. Często czynna jest tylko jedna kasa i trzeba stać w długiej kolejce. Na sklepie stoi dużo palet których nie powinno tam być. Przy czym sklep automatycznie traci podczas audytu. Zauważyłam że kiedy są rozstawiane napoje koło słodyczy przejście jest zatorowane i w ogóle nie da się ani przejść ani sięgnąć nic z regału. Da się zauważyć że znaczna część damskiego personelu chodzi w obuwiu z odkrytymi palcami. Często spotykam się z pustymi miejscami na regałach a ceny nie zawsze się zgadzają z wystawionym towarem. Ekspedientki na kasach są raczej uprzejme chociaż nie zawsze pracują w odpowiednim tempie. Podłoga na całym sklepie nie jest myta dokładnie i wygląda na to że pod regałami nie sprząta się zbyt często.