Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: FIDEL GASTRO
Treść opinii: Zamówiłam dwa zestawy: jeden zwykły gyros i jeden zestaw gigant. Po dziesięciu minutach nie zostałam zawołana numerkiem, który otrzymałam w tym celu, usłyszałam za to: "Dwa giganty proszę!" - nie podchodziłam, bo byłam przekonana, że to nie mój zestaw. Pani ekspedientka krzyknęła do mnie: "Chodź, przecież to Twoje!". Tłumaczyłam jej, że nie zamawiałam dwóch dużych zestawów, ale kazała mi dać sobie spokój, skoro i tak na tym zaoszczędziłam (płaci się przed konsumpcją). W lokalu było brudno, zwłaszcza na podłodze. Jedzenie było zdecydowanie zbyt ostro przyprawione, nie dało się tego zjeść spokojnie. W lokalu panował chaos, obsługa nie do końca wiedziała czym ma się zająć.