Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Z infolinii sieci przychodni Lux Med postanowiłem skorzystać w celu umówienia wizyty lekarskiej. Znalezienie numeru na infolinię na stronie internetowej Lux Med-u nie stanowi żadnego problemu. Niestety, pewne trudności sprawia już samo uzyskanie połączenia z konsultantem. W moim przypadku czas oczekiwania wyniósł ok. 3 min., jak dla mnie to zdecydowanie za długo. Na szczęście rozmowa z konsultantką przebiegła już w zupełnie innej atmosferze. Pani po drugiej stronie słuchawki grzecznie się przedstawiła, sprawnie zidentyfikowała moje dane osobowe i równie szybko zaproponowała mi wolne terminy wizyt.Tutaj należy się więc duży plus dla kliniki. Wracając jednak do tematu długiego oczekiwania na połączenie to gdyby była to jednorazowa taka sytuacja pewnie można by to wytłumaczyć sporą ilością dzwoniących. Jestem jednak klientem Lux Med-u już ponad rok i za każdym razem mam problem aby się dodzwonić do centrum obsługi klienta. Moim zdaniem wymaga to szybkiej poprawy.