Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: W dniu wczorajszym otrzymałem telefon z działu obsługi klienta sieci Play. Pani po drugiej stronie słuchawki przedstawiła się z imienia i nazwiska oraz poinformowała mnie z jakiej firmy dzwoni. Nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń co do poziomu kultury osobistej tej osoby, pozornie Pani wydawała się też kompetentna ( przed wyjaśnieniem w jakiej sprawie dzwoni starała się potwierdzić moją tożsamość pytając czy jestem właścicielem tego numeru ). Na tym w zasadzie kończą się moje pozytywne odczucia wyniesione z tej rozmowy, gdyż ku mojemu zdziwieniu Pani zaproponowała mi przedłużenie ważności umowy, która rzekomo wygasa w niedługim czasie. W rzeczywistości umowa kończy się owszem, ale dopiero pod koniec roku.Pani starała się wytłumaczyć pomyłkę błędem systemu informatycznego, który źle zinterpretował moje dane a później zakończyła rozmowę ( trzeba przyznać, że w kulturalny sposób ). Nie mam zastrzeżeń do kultury osobistej pracowników sieci Play, natomiast poziom kompetencji wymagałby jednak poprawy.