Opinia użytkownika: Joanna_1602
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Jestem abonentem telewizji N prawie od 2 lat i moja umowa właśnie dobiega końca. W związku z tym napisałam wypowiedzenie z zachowaniem regulaminowego terminu.Pismo wysłałam poczta, listem poleconym.W celu sprawdzenia,czy moje pismo zostało dostarczone,zadzwoniłam do biura obsługi klienta.Tam poinformowano mnie, ze mój list niestety nie dotarł i aby zmieścić się w wyznaczonym terminie muszę złożyć ponownie takowe pismo w autoryzowanym punkcie sprzedaży. Nie pomogło wysłanie zeskanowanego potwierdzenia nadania i pisma rezygnacyjnego. Byłam zmuszona jeszcze raz napisać rezygnacje i złożyć ją w punkcie sprzedaży N TV. Podsumowując: firma nie liczy się z klientem,gubi dokumenty, a konsekwencje i tak ponosi klient. Nie polecam!