Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Z racji bliskości zamieszkania często jestem klientem Carrefoura, dlatego też ocena moja jest średnią spostrzeżeń z ostatniego kwartału. Ocena- niestety zła. Niekompetencja = niewiedza personelu świadczy o przypadkowości zatrudnianych osób, braku jakichkolwiek szkoleń, braku chęci zaangażowania personelu w pracę co wskazuje na bardzo kiepską politykę kadrową. Nie dość, że personel jest niezorientowany i klient pozostawiony sam sobie, nawet pytając o elementarne sprawy jak np. "odnalezienie" danego artykułu na półce, to na domiar złego jest owego personelu jak "na lekarstwo". Czas oczekiwania przy kasie wydłuża się niepokojąco. W ogóle, ilość czynnych stanowisk kasowych mając na uwadze, że jest to Hipermarket jest skandalicznie skąpa. "Odnalezienie" pracownika danego działu na terenie sklepu "graniczy z cudem", a już uzyskanie odpowiedzi na zadane pytanie,nie wspomnę, że zadawalającej to prawie czynność niemożliwa. Ogólna estetyka sklepu, jak i poszczególnych działów również pozostawia bardzo wiele do życzenia. Niechlujny wygląd stanowisk np. mięsnego, dań gotowych czy ryb zdecydowanie bardziej zniechęca do zakupów niż prowokuje do bycia częstym klientem.Niestety, w pobliżu nie mam alternatywy dlatego też odwiedzam tą kiepską placówkę handlową. Jedynym chyba już tylko "plusem" owego sklepu,szumnie zwanego Hipermarketem jest szeroka oferta handlowa z cenami dość konkurencyjnymi. Jednakże sam ten fakt nie wpływa na moje zadowolenie, bo wszystko prócz cen jest, łącznie z zachowaniem i kulturą personelu pozostawia wiele do życzenia.