Opinia użytkownika: Karolina_949
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: W sklepie tym najbardziej irytujący jest personel - sprzedawczynie są co prawda uprzejme,ale jest to zachowanie wymuszone,nienaturalne;zachowują się z dużą rezerwą,co sprawia,że potencjalny klient nie czuje się komfortowo już na samym wejściu. Po pierwsze - nachalność;denerwujące i stresujące jest,kiedy klient ogląda towar,a sprzedawca co i rusz pyta,czy w czymś pomóc mimo zapewnień,że nie jest to konieczne.Po drugie - irytujące pogaduchy między personelem;będąc w przymierzalni ostatnią rzeczą,jaką mam ochotę wysłuchiwać,są sprawy sercowe czy też problemy rodzinne sprzedawczyń.Rozmowy prowadzone są na tyle głośno,że są one dostępne dla uszu wszystkich postronnych osób przebywających w sklepie.Po trzecie - irytujące jest,kiedy personel przygląda się - ukradkiem bądź też całkiem wprost - klientkom przeglądającym się w lustrach w przymierzalni.Jest to żenujące dla klienta.Po czwarte - przy kupnie konkretnej rzeczy klient jest zachęcany do dobrania jakiegoś dodatku - i to jest ok,gorzej,kiedy odmawia - sprzedawczynie wyglądają wtedy,jakby miały to za złe lub poczytywały to sobie za osobistą obrazę.Klient czuje się w takiej sytuacji zmuszany do kupienia czegoś,na co nie ma albo pieniędzy,albo ochoty.Po piąte - klient czuje się nieswojo,kiedy przymierzając jakiś ciuch,jeszcze niezdecydowany na jego kupno,jest nachalnie chwalony przez personel,co sprawia,że czuje się przymuszany poniekąd do jego kupna ; tym bardziej,że nie prosił personelu o powyższą opinię. Oferta sklepu jest dość bogata,ceny jednak zwykle nieadekwatne do wyglądu prezentowanego towaru - są zbyt wysokie.Jeśli już są promocje i przeceny,to dotyczą niewielkiej ilości wystawionego towaru. Towar rozmieszczony jest w sposób przyjemny dla oka - czytelnie i kolorystycznie,co ułatwia szukanie konkretnej odzieży.Czasem zdarza się,że zbyt wiele rzeczy jest umieszczonych na jednym wieszaku co utrudnia przegląd towaru i prowadzi do małego bałaganu.