Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Około 16:00 weszłam do sklepu - typowy osiedlowy supermarket, w którym można kupić zarówno artykuły spożywcze (od pieczywa po wędliny) jak i chemiczne. Tuż przy "kołowrotku" umieszczono plastikowe koszyki oraz gazetki z aktualną ofertą. Na sali sprzedaży było wielu klientów; niestety niewielka powierzchnia sklepu oraz ciasno postawione regały utrudniały przemieszczanie się. Jednym z produktów na mojej liście była gotowa sałatka,ważona i podawana przez ekspedientkę na stoisku z mięsem - na obsługę czekałam kilka minut; ponadto obsługująca mnie osoba nie miała ochronnej czapeczki na głowie. Czekając na ważenie wybranego produktu, obserwowałam wystawione w lodówce mięso - o ile wędliny i kiełbasy wyglądały bardzo apetycznie, o tyle np. piersi z kurczaka na pewno nie były świeże. Ekspedientka po przygotowaniu sałatki, nakleiła informację na cenie na wieczku - moje zdziwienie, po przeczytaniu informacji z paragonu, było ogromne, gdy okazało się, że jedną z pozycji była zapłata za plastikowe pudełeczko, w które zapakowana była moja sałatka. Prawdę mówiąc zdziwiła mnie ta sytuacja - ciekawe, czy inne sklepy też coś takiego stosują. Następnie poprosiłam inną ekspedientkę, by wskazała mi półkę z majonezem - gdy odszukałam produkt, nastąpiło kolejne zdziwienie - towar był dużo droższy niż podobny w sklepie dyskontowym bądź hipermarkecie (nie dokonałam zakupu). Dalsza część wizyty przebiegła sprawnie i szybko. Pomimo, że płaciłam gotówką, kasjerka nie miała problemu z wydaniem reszty.