Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marta_1240

Dotycząca firmy: Jacqueline Riu

Treść opinii: Personel jest zbyt nachalny w stosunku do klientów, którzy jeszcze nie wyrazili swoim zachowaniem ani gestami że są czymkolwiek zainteresowani. Klient wchodzący do sklepu jest od razu (po przywitaniu) pytany czego poszukuje, bez możliwości rozejrzenia się po salonie i sprawdzenia aktualnej oferty. Podczas przymiarki jednej rzeczy sprzedawca proponuje tak dużą ilość innych towarów, których kupujący nie potrzebuje w tym momencie, że w rezultacie klient czuje się osaczony i wychodzi ze sklepu bez zakupów. Takie postępowanie może wynikać ze standardów jakie ma ta firma lub co gorsza z natarczywości personelu, który albo nie czuje sytuacji (klient-sprzedawca) albo ma np do wypracowania na dany miesiąc jakąś pulę i naciska klienta (przymusza) do zakupów. Zachowanie takie jednak nie zjednuje sobie potencjalnych nabywców, wręcz przeciwnie powoduje, że Klient następnym razem omija ten salon. Prpopnowałabym może zorganizowanie szkoleń dla personelu z zakresu etyki sprzedaży a następnie sprawdzenie rezultatów np. w scenkach rodzajowych. Poza w/w uwagami salony są w porządku, są czyste, często jest zmieniane ułożenie towaru, kolekcja przyciąga oko.