Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Posiadam kartę kredytową BPH. Dopuściłem się świadomie opóźnienia w spłacie kwoty minimalnej. Dwa dni po terminie dostałem sms'a z banku (normalny numer telefonu komórkowego, żadna bramka) z zapytaniem czy wpłaciłem pieniążki lub czy zrobię to w przeciągu 48h. Na sms'a miałem odpisać TAK lub NIE. Nie odpisałem z trzech powodów: 1) nikt się nie podpisał i nie wiedziałem czy nadawcą sms'a faktycznie jest bank BPH 2) brak informacji o kosztach odesłania sms'a być może był to numer specjalny, ale ja o tym nie wiem 3) sposób kontaktu dość oryginalny, nie przemawiający do mnie jako do klienta, zważywszy że kara za nieterminową spłatę wynosi 45zł. Przelew wykonałem z konta BPH na konto karty kredytowej BPH. Następnego dnia, z biura mojego zakładu pracy, zadzwoniła sekretarka z informacją, że dzwonił przedstawiciel banku BPH i mnie poszukują. Skontaktowałem się z bankiem, na wskazany sekretarce numer. Uzyskałem informację, że pieniążki nie zostały zaksięgowane (po 24h przy przelewie w ramach jednego banku).Zastanawia mnie fakt dlaczego bank nie podjął próby skontaktowania się ze mną bezpośrednio na podany nr telefonu komórkowego. Dane które posiada bank są aktualne, jedynie nie są wykorzystywane w prawidłowy sposób. Pod podanym nr infolinii szybko zgłosił się konsultant.