Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: BP Express
Treść opinii: Celem wizyty było umycie samochodu, bez tankowania. Auto zostało postawione przed myjnią automatyczną i nie było w zasięgu kamer. W sklepie czynna była tylko kasa przy bistrze. Brak informacji o zamkniętych kasach nr 1,2. W trakcie kiedy byłem obsługiwany, trzy osoby ustawiły się w kolejce do kasy nr. 1, przy której nie było nikogo z obsługi. Kasjerka zaproponowała sprzedaż wiązaną myjnia program złoty plus płyn do spryskiwaczy. Nie poinformowano mnie o profitach związanych z uzyskaniem dodatkowych punktów. Wybrałem program złoty. Płatności dokonałem kartą paliwową Routex na dany numer rejestracyjny samochodu. Kasjerka nie sprawdziła czy numer na karcie zgadza się z numerem rejestracyjnym samochodu. Jedna osoba obsługująca stację benzynową w godzinach szczytu to za mało. Nie widziałem pozostałych pracowników na stacji. Kasjerka która mnie obsługiwała podała klientowi posiłek z pieca. Nie umyła rąk przed kontaktem z żywnością. Kosze na śmieci były opróżnione, ręczniki papierowe i rękawiczki jednorazowe były dostępne przy dystrybutorach. Ekspozycja cen zadowalająca.