Opinia użytkownika: Ewa_78
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Do sklepu udałam się bezpłatnym autobusem. Jedyną wadą była konieczność dostosowania się do godziny, gdyż autobus ten jeździ co 2 h. Za to szybko nie ponosząc dodatkowych kosztów można zaleźć się w markecie. Sala sprzedaży była bardzo czysta, nie panował tak często spotykany w dużych sklepach chaos. Zakupy robiło się z ogromną przyjemnością. Udałam się na poszukiwanie zestawu patelni z oferty promocyjnej, nie mogłam jednak ich nigdzie znaleźć. Zapytałam pracownicę sklepu, czy są one dostępne. Z przykrością odpowiedziała mi, że ten produkt bardzo szybko zniknął. Sama jednak przekazała mi informację, że placówka będzie starała się zamówić dodatkową partię. Wyciągnęła kartkę i długopis i zapisała mi nr telefonu, pod którym mogę dowiedzieć się, czy patelnie są dostępne na sklepie. Zdziwiło mnie to, gdyż zupełnie nie odpowiadało wyobrażeniu o anonimowości i nieuprzejmości w hipermarkecie. Podziękowałam i robiłam dalsze zakupy. W kasie również spotkałam się z bardzo życzliwą obsługą. Jakość obsługi w tej placówce zupełnie różni się od traktowania klientów w osiedlowych supermarketach Tesco.