Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Jakiś czas temu bank CitiHandlowy uruchomił nową stronę online. Byłem bardzo ciekawy nowości, ale już nie jestem. Na pierwszy rzut oka, to wydaje się, że wszystko wygląda bardzo ładnie. Może i tak jest, ale wg mnie, jest mało funkcjonalne. Jest dużo funkcji, lecz ciężko się pomiędzy nimi przechodi. Stara wersja była bardziej przyjazna dla oka. Można było z łatwością np. zrobić przelewy i było to dość łatwe, a teraz należy wykonać jeszcze inne dodatkowe fukcje. Kolejnym przykładem na minus jest przelew wewnętrzny na rachunek w tym samym banku - np. spłata karty kredytowej. W starszej wersji od razu było widać, że kwota jest na karcie a w nowej wersji pomimo kilku ładnych godzin jest to niewidoczne. Ciekawe, kiedy naprawdę ułatwią klientom życie?