Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: _red_

Dotycząca firmy: Komputronik

Treść opinii: Do sklepu zaszedłem aby dowiedzieć się o możliwość wyczyszczenia wnętrza laptopa, który został zakupiony jakiś czas temu. Gdy wszedłem do sklepu zostałem przywitany przez ekspedientkę która razem z innym pracownikiem porządkowała faktury. Po lewej stronie od wejścia przy stoisku z komputerami mobilnymi za biurkiem, zauważyłem pracownika, z którym podpisywałem około rok temu umowę na zakup sprzętu Toshiby. Pracownik gdy tylko na mnie spojrzał rozpoznał mnie, uśmiechnął się i powitał mnie słowami: Cieszę się, że Pan do nas wraca. W czym mogę pomóc. Z tymi słowami zaprosił mnie do biurka odsuwając krzesło. Gdy tylko usiadłem a zanim jeszcze zdążyłem opowiedzieć co mnie sprowadza, pracownik spytał jak się sprawuje komputer, który mi sprzedał. Zrobiło to na mnie duże wrażenie bo nie spodziewałem się, że zostałem tak dobrze zapamiętany. Gdy wyjaśniłem, że z komputera jestem bardzo zadowolony i spełnia on moje oczekiwania, przeszedłem do celu mojej wizyty. Na początek zadałem pytanie dotyczące czyszczenia wnętrza komputera. Wyjaśniłem, że komputer coraz szybciej się nagrzewa. Pracownik od razu wyjaśnił jakie mam możliwości. Zaczął od tego, że sam mogę wyczyścić sprzęt używając sprężonego powietrza. Gdy odpowiedziałem, że tego już próbowałem, pracownik przeszedł do kolejnych kwestii. Wyjaśnił mi jak mam postępować aby komputer został wyczyszczony poprzez serwis za darmo w ramach gwarancji. Następnie dał mi wydruk z danymi kontaktowi najbliższego autoryzowanego punktu serwisu Toshiby. Po tym miałem jeszcze kilka pytań dotyczących telefonów komórkowych. Pytałem konkretnie o jeden model z Samsungów, który mam aktualnie w planie zakupić. Niestety pracownik nie był w stanie odpowiedzieć mi na pytanie ponieważ było ono bardzo szczegółowe. Sprzedawca obiecał mi odpowiedź na moje pytanie drogą mailową, gdy tylko pozyska dla mnie dane, o które prosiłem. Aktualnie czekam na kontakt i jestem już na 100% pewien, że gdy tylko dostanę odpowiedź na moje pytanie udam się do tego salonu i właśnie tam zakupie telefon. Bardzo miło się rozmawiało z pracownikiem, był on bardzo dobrze przygotowany na wszystkie pytanie pomimo, że nie były one proste. Największe wrażenie zrobiło na mnie jednak to że pracownik dał mi odczuć, że jestem dla nich ważnym klientem. W ten właśnie sposób zdobywa się stałych klientów. Gratulacje.