Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Wizyta na stacji paliw Lotos podyktowana była brakiem paliwa w samochodzie, a konkretnie gazu. Po podjechaniu do dystrybutora, natychmiast w drzwiach budynku stacji paliw pojawiła się osoba obsługująca klienta. Pracownik podszedł i z miłą aparycją zapytał za ile zatankować. Po mojej odpowiedzi bez żadnych problemów zatankował mi gaz. Potem odesłał mnie do budynku stacji paliw gdzie należy zapłacić swoja należność. Jakież było moje zdziwienie kiedy pracownik wydawał się mnie nie zauważać, rozmawiając z innym pracownikiem stacji. Po kilku dłuższych chwilach podszedł do mnie i zaczął obsługę. Niestety zostałam potraktowana przedmiotowo.Wyczułam jego niechęć w głosie. Mam nadzieje iż to było chwilowe. Poza tym całą wizytę oceniam pozytywnie oraz polecam stacje pod względem jakości paliwa.