Opinia użytkownika: Krzysztof_996
Dotycząca firmy: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Treść opinii: Kolejki przed dziekanatem sięgały końca długiego korytarza (pomijam fakt, że chodziło mi tylko o wypożyczenie, a następnie zwrócenie indeksu). Prawda jest taka, że dziekanat działa jedynie 3 godz. dziennie i student traci te 3 godz. na staniu w kolejce. Co z tego, że jest dziekanat wirtualny jeśli nic nie można 'wirtualnie' załatwić. Kolejki przeszły już do tradycji, ale atmosfera w dziekanacie nie jest wcale przyjemna. Panie (bez jakiegoś konkretnego wykształcenia-prawie wszystkie mają jedynie licencjat) zachowują się jakby praca powodowała u nich silny ból i odrętwienie. Często zdarza się, że nie wiedzą jak załatwić konkretny problem, albo odsyłają studenta, bo brakuje mu np. daty przy wpisie z zaliczenia. Podobnie rzecz ma się nie tylko w dziekanacie, mam na myśli jakąkolwiek inną jednostkę uczelni (w katedrze-kolejki, u wykładowców-kolejki, rektor-nieosiągalny, itd.). Śmiesznym jest zatem slogan reklamowy ATH - 'Uczelnia przyjazna studentowi', bo dopóki coś się nie zmieni to student nie zapała przyjaźnią do ATH