Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja wizyta w hipermarkecie rozpoczęła się od podejścia do stanowiska obsługi klienta. Chciałam zapisać się do ich programu lojalnościowego, ale niestety przez internet nie udało się. Po telefonie na infolinię nie umiano mi pomóc zapisać się to tegoż programu, odesłano mnie do stanowiska obsługi klienta w tymże hipermarkecie. Co tez uczyniłam. Niestety tam tez nie umiano mi pomóc. Pani odpowiedziała że jeśli na infolinii nie mogą mi pomoc to ona tez nie potrafi. Może jedynie przekazać dokumenty papierowe do wypełnienie i odesłania do ich siedziby. A ja chciałam przecież tę papierologię ominąć. Niestety nie udało się. To jest jeden z negatywów dla tegoż hipiermarketu. Poza tym, obsługa na stanowisku z wędliną oraz serami jest nieuprzejma. Poprosiłam o ok.20 dkg sera a Pani ukroiła mi ponad 30 dkg. Zapytała czy tyle może być, ja powiedziałam zdecydowanie że nie, i że proszę o 20dkg. Była wielce oburzona. nadmienię też że byłam z malutkim dzieckiem w wózku, ta sama Pani nie wiem dlaczego nie zauważała mnie przed zakupem sera. Zaczęła obsługiwać kogoś będącego za mną w kolejce. Świadczy to o dezorganizacji stanowiska z wędlina i serem, nie wiadomo gdzie się ustawić w kolejkę kiedy trzy osoby obsługują klientów. Poza tymi negatywnymi sytuacjami związanymi z obsługą klienta, hipermarket mogę polecić ze względu na częste promocje będące w nim. Aczkolwiek chcąc coś kupić w pierwszym dniu promocji, trzeba przyjść jak najwcześniej, gdyż po południu nie ma szans na tanie zakupy.