Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Aspent
Treść opinii: Sklep obuwniczy Aspent mieści się w galerii hipermarketu Carrefour. Moje pierwsze wrażenie, po wejściu do sklepu, było pozytywne, ale kiedy przemieszczałam się dalej, to nabierałam coraz bardziej negatywnych odczuć. Nie wiem od kiedy sklep ten istnieje w danym miejscu, ale wyglądało na to, że chyba od niedawna, ponieważ na środku sklepu stało dużo kartonów z obuwiem i pani wykładała je na puste półki. Moim zdaniem, powinno się ustawiać asortyment przed otwarciem sklepu. Rozumiem dołożenie kilku par butów, które przyjechały z bieżącą dostawą, ale nie rozkładanie mnóstwa kartonów na puste regały. Nie wiem, czy innym też to przeszkadzało - ludzi w sklepie było sporo. Razem z Ukochanym szukaliśmy butów dla niego na jesień. Mieliśmy określony typ buta, wystarczało tylko znaleźć rozmiar i dobrać ewentualnie kolor. Kiedy staliśmy przed półką, pani z obsługi podeszła do nas i zapytała, czy może nam pomóc. Musieliśmy skorzystać z pomocy obsługi, bo buty na regałach były poustawiane w strasznym bałaganie. But, który był zaprezentowany na zewnątrz kartonu w ogóle nie zgadzał się z tymi butami, które były pod spodem. No i okazało się, że są straszne braki numeracji. Można znaleźć np. nr buta 42,43 a kolejny dopiero 46. W końcu wyszło na to, że ja szybciej znalazłam to, co nas interesuje, niż pani, która nam pomagała. Na szczęście, owa pani nadrabiała uprzejmością, zapytała się nawet mego Lubego, jak się czuje w tych butach i czy się sobie podoba :) Cieszę się, że udało nam się znaleźć obuwie, na którym nam zależało i to w przystępnej cenie, ale bałagan panujący w tym sklepie mnie poraził.