Opinia użytkownika: Era
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Jestem klientem Vectry od kilku lat. Korzystam z usług w zakresie telewizji. Wraz z ostatnim rachunkiem otrzymałam ofertę Vectry "Czas na zmiany...?" Oferta ta proponuje abonament telefoniczny tylko za 9,91zł. Zadzwoniłam na podany numer infolinii, gdyż noszę się z zamiarem zmiany operatora telefonicznego. Na infolinii pracownica potwierdziła szczegóły promocji. Zapytałam, czy są jakieś inne ukryte koszty - odpowiedziała, że nie. Po zastanowieniu zadzwoniłam następnego dnia, aby zacząć finalizować przeniesienie numeru telefonicznego do Vectry. Rozmawiający ze mną pracownik poinformował mnie jednak, że decydując się na tę operację muszę jednak ponieść koszty instalacji urządzenia, dzięki któremu będzie działał mój telefon, oraz koszty podłączenia. A w ofercie hasło mówi: "Przeniesiemy Twój numer gratis!", tak też usłyszałam podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Uważam, że jest to nie w porządku. W przeszłości miałam już denerwujący epizod z Vectrą. Przysłano mi w ubiegłym roku rachunek do zapłaty za usługi tv za okres, który już dawno miałam zapłacone, z góry na kilka miesięcy do przodu. Z Vectrą bardzo trudno się porozumieć- wyłącznie przez infolinię. Aby wyjaśnić tę sprawę podano mi numer aż do Gdańska a nie do Białegostoku. Wyjaśnianie zajęło dużo czasu- oczywiście na mój koszt- nie usłyszałam żadnego słowa przepraszam.