Opinia użytkownika: Ewa_78
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Sam sklep jest całkiem przyjemny. Przy mojej wizycie co prawda panował lekki chaos, z tego co zauważyłam był to wynik weekendu i sporej ilości klientów. Mnie jednak ruszyła sytuacja, która zdarzyła mi się przy kasie. Ponieważ kupowałam prezent na imieniny, wybrałam do tego także kartkę z życzeniami. Przy kasie okazało się, że kasjerka mimo naklejonej na nią ceny nie potrafiła "wbić jej na kasę". Chodzenie po sklepie i nieobecność w kasie, kiedy ja musiałam stać i czekać z powodu kartki za 1,19 zł. trwała ok.10 min. Mimo tego, starałam się być spokojna, takie rzeczy się w końcu zdarzają. Po zapłaceniu stwierdziłam, że przydałby mi się jeszcze woreczek na prezenty. Wróciłam zatem na sklep, mając nadzieję, że to już nie będzie długo trwało. Wybrałam jeden z dostępnych woreczków i poszłam z nim do kasy. Tam jednak był kolejny problem, produkt był dostępny w sklepie, ale nie w kasie. Kasjerka tłumaczyła, że to nowa dostawa i nie zdążyli jej wprowadzić. Nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w takim razie produkt jest dostępny dla klientów. W rezultacie musiałam zrezygnować z zakupu, gdyż perspektywa długiego oczekiwania nie zachęciła mnie to sfinalizowania go. Kasjerka natomiast potraktowała to jako fakt oczywisty i nie wyraziła żadnych emocji.