Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Safari
Treść opinii: Moja mama kupiła w tym sklepie żakiet, który zostawiła do poprawki krawieckiej. Żakiet miał byc do odbioru od piątku po 18:00. Przyjechałyśmy do Galerii w niedzielę po 10:00, niedługo po otwarciu sklepów. Akurat w Safari nie było żadnych klientów, tylko 1 pracownica. Mama powiedziała pani, że chciałaby odebrac swój żakiet po przeróbce. Pracownica sklepu odparła, że niestety w tej chwili nie może przynieśc tego żakietu, ponieważ ubrania z przeróbki są trzymane na zapleczu, a ona jest sama w sklepie i nie może pójśc teraz na to zaplecze. Pracownica dodała, że zaprasza od 12:00, bo wtedy będzie druga sprzedawczyni i jedna z nich będzie mogła pójśc na zaplecze i przynieśc ubranie. No cóż, trochę to nie w porządku wobec klientów, bo nikt nie uprzedził o takich trudnościach z odebraniem ubrania, a my specjalnie przyjechałyśmy po 10:00, żeby nie chodzic po sklepach razem z weekendowym tłumem klientów... Nie czekałyśmy do 12:00, tylko poszłyśmy sobie i mama musiała jeszcze raz przyjśc do tego sklepu innego dnia. Wtedy już się udało bez problemu odebrac żakiet.