Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Notus
Treść opinii: Szukając w Internecie kalkulatorów oraz informacji o kredytach hipotecznych trafiłem na stronę Domu Kredytowego NOTUS. Żadnych konkretnych informacji tam nie znalazłem jednak postanowiłem skorzystać z formularza kontaktowego. Wypełniłem wszystkie wymagane pola i wysłałem. Następnego dnia oddzwonił do mnie pracownik chcąc dowiedzieć się szczegółów w celu doprecyzowania przygotowywanej dla mnie oferty. Jednak akurat nie mogłem rozmawiać, więc poprosiłem, aby zadzwonił za 5-10 minut. Nie zadzwonił. Kolejnego dnia skontaktowałem się telefonicznie z DK NODUS, streszczając historię wczorajszej rozmowy z jednym z pracowników, który mimo obietnic nie oddzwonił ponownie. Pracownica, która odebrała telefon przeprosiła mnie za tą sytuację i umówiła mnie na rozmowę telefoniczną na następny dzień. Za pomocą SMS i email dostałem potwierdzenie planowanej rozmowy wraz z godziną kontaktu, imieniem i nazwiskiem doradcy oraz jego numerem telefonu. Niestety mimo tych potwierdzeń do dziś nikt się ze mną nie kontaktował. Śmiem twierdzić, że gdybym planował wziąć kredyt w kilkukrotnej wysokości niż planowałem nie było by problemu a tak pracownicy nie widząc dużej prowizji po prostu sobie odpuścili. Na potwierdzenie moich słów powiem, że podczas rozmowy padło pytanie zadane przez pracownik o wysokość kredytu, gdy usłyszał, o jaką kwotę się staram odparł po chwili ciszy „niewiele”. Być może jest ktoś, kto może tę firmę zachwalać i być zadowolony z jej usług, ja do tego grona nie należę.