Opinia użytkownika: Sylwia_620
Dotycząca firmy: Mederia
Treść opinii: Jadąc do kosmetyczki postanowiłam zrealizować receptę zajechałam do Mederi. parking był duży więc nie miałam problemu z zaparkowaniem. Teren wokól apteki był zadbany. Trawa skoszona, krzewy przycięte. Schody prowadzące do apteki były bezpieczne, znajdowała się z boku poręcz. Wejście było czyste i zadbane. Przeszklone szyby nie miała maz ani odcisków palców. Apteka lśniła czystością. Unoszący się zapach był przyjemny. Zaporki sklane odgradzające klientów od farmaceutki były czyste. Asortyment ustawiony wg gatunków. Ceny dobrze widoczne. Farmaceutka była ubrana w lśniący biały fartuch. Włozy miała szczesane, paznokcie krótko przycięte, identyfikator dobrze widoczny. W kolejce stałam ok 6 minut. Obsługa szła sprawnie. Pani była uprzejma i pomocna. Gdy nadeszła moja kolej powitała mnie miło i zapytała czym może służyć. Podałam jej książeczkę. Zapytala czy posiadam kartę klienta. Gdy odpowiedziałam, że nie zaproponowała mi założenie karty oraz opowiedziała o korzyściach w zamian za zostanie ich stałym klientem. Gdy wyraziłam zgodę szybko wyrobila mi kartę, tak więc zakupy zaowocowały pierwszymi punktami. Po zrealizowaniu recept zapytała czy w czymś jeszcze może mi pomóc. Poprosilam o doradzenie mi dobrego kremu do suchej cery. Wymieniła kilka produktów, scharakteryzowała je i podala ceny. Ulatwiło mi to wybór kremu. Nastepnie podliczyła moje zakupy i podała kwotę pytając czy chcę fakturę czy rachunek. Wybrałam fakturę. Sprawnie wprowadziła moje dane do komputera i po 2 minutach miałam fakturę. Podając mi ją wraz z resztą podziękowała i zaprosiła do ponownych zakupów.