Opinia użytkownika: Sylwia_620
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Jadąc do Malborka na zakupy zauważyłam, że mryga mi kontrolka w samochodzie. Postanowiłam więc zatankować. Baner stacji paliw "Bliska" już z daleka był widoczny. Ceny także były uwidocznione na tablicy. Postanowiłam tam zajechać. Plac stacji były czysty. Nie walały się ani papierki ani liście. Nie było kolejek. Podjechałam więc pod dystrybutor bez problemu. Węże paliwowe były adekwatnie oznaczone kolorami do ogólnie przyjętych oznaczeń. Z boku wisiał spory zapas rękawiczek jednorazowych. Znajdował się również mop samochodowy do szyb. Woda w nim była czysta, a sam pojemnik nosił ślady zwykłego użytkowania. Po zatankowaniu umyłam szybę. Mop miał dobrą gumę, więc szybko poszło. Śmietnik na rękawiczki wyglądał schludnie. Podłoga w punkcie obsługi była czysta, towary wyfejsowane, dobrze widoczne ceny. Przywitała mnie sympatyczna pani. Ubrana była w mundurek stacji, miała widoczny identyfikator, wygląd zadbany. Zapytała o numer dystrybutora oraz czy życzę sobie coś jeszcze. Następnie zapytała czy płacę kartą czy gotówką oraz czy chcę fakturę czy paragon. Gdy zostalam obslużona zyczyła mi miłego dnia i zapraszała na ponowne zakupy. Wyjazd ze stacji był bezpieczny, oznakowany, widoczność drogi dobra.