Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Jestem stałą klientką hipermarketu Auchan w Swadzimiu. Robię tam zakupy co najmniej raz w tygodniu, dlatego postanowiłam skusić się i zgłosić po kartę lojalnościową "Skarbonka".Założyłam ją na męża - emeryta, który robiąc w poniedziałki zakupy otrzymuje na konto Skarbonki 5% z wydanej w danym dniu sumy. Co kilka tygodni wykorzystywaliśmy "zasilone" wcześniej konto, oszczędzając na zakupach. Jakaż była więc moja troska, gdy okazało się któregoś poniedziałku - już przy kasie w Auchan, że w torebce nie ma ani portfela ani jego zasobów - w tym karty, na której zdobyliśmy kolejne 50 zł. Po odejściu od kasy (cóż za żal, że nie mogłam znów zaoszczędzić 5%!!!) skierowaliśmy się do punktu obsługi klienta. Już słyszałam i oczami wyobraźni widziałam te pretensję, dlaczego w ogóle podeszłam, "czego znów ode mnie chcą". Jakże się pomyliłam!!! Jak na zawołanie zjawiła się kompetentna osoba, która postanowiła: - zerknąć do komputera, - znaleźć stosowne dane, - wydrukować duplikat karty, - PRZENIEŚĆ stan ze zgubionej karty na nową (hura - odzyskałam 50 zł), - a na koniec...... uśmiechnąć się i życzyć miłego dnia. Tego było stanowczo za dużo!!! To jest tak piękne, że aż trudno w to uwierzyć. Ale ja to naprawdę przeżyłam, a takiej obsługi w tak stresującym momencie, sobie i Państwu, życzę.