Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Kończył mi się okres świadczenia ubezpieczenia samochodu przez firmę Allianz, w związku z tym przedstawiciel firmy dzwonił do mnie codziennie od tygodnia, aby przedłużyć umowę. Pan był bardzo miły i rzetelnie podawał wszystkie informacje na temat nowego ubezpieczenia i różnych jego opcji. Poprosiłam o kilka dni do namysłu ponieważ chciałam przejrzeć oferty innych ubezpieczalni. Kiedy je porównałam, postanowiłam zrezygnować z usług Allianza, ponieważ mieli zbyt wysokie ceny w porównaniu z innymi ubezpieczycielami. Kiedy zadzwonił do mnie przedstawiciel poinformowałam Go o tym, oraz zapytałam, jakie kroki powinnam uczynić, aby zakończyć współpracę. Pan bardzo uprzejmie poinformował mnie, że już nic nie muszę robić, że on zamknie sprawę. Rozmowa była krótka i wręcz oschła. Zachowanie przedstawiciela zmieniło się nie do poznania. Już nie był miły i kompetentny, tylko urażony i niepomocny. Niestety później okazało się, że telefoniczna rezygnacja nie wystarczy, że trzeba złożyć wypowiedzenia na piśmie, o czym nie zostałam poinformowana przez przedstawiciela. Brak wypowiedzenia, spowodował automatyczne przedłużenie umowy w ich firmie na kolejny rok. Kiedy zadzwoniłam na infolinię, aby złożyć skargę okazało się, że przedstawiciel nie ma obowiązku informowania o sposobie w jaki trzeba zakończyć umowę. Niestety nie jest określone czy ma obowiązek wprowadzania klienta w błąd.