Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adam_527

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Wybrana przeze mnie instytucja nie jest przypadkowa – postanowiłem aby przeprowadzić obserwacje w w/w banku gdyż przymierzam się do przeniesienia mojego konta osobistego do innego konkurencyjnego banku. A decyzja ta jest spowodowana niezadowoleniem z sposobu i jakości świadczonych usług. Postanowiłem poddać głębszej weryfikacji moja ostatnią wizytę w banku i rzetelnie ją opisać. Tak więc na samym początku należy poddać ocenie kompetencje personelu. Niestety w tej kwestii nie mogę określić zbyt wysoko kompetencji pracownika gdyż na większość pytań Pani obsługująca mnie zasięgała opinii koleżanki z sąsiedniego stanowiska. Nie zauważyłem aby była to praktykantka tak więc niestety ale nie spełniła moich oczekiwań pod względem kompetencji zawodowych. W sprawach wyglądu i zachowania personelu również nie zostałem miło choć raz zaskoczony – najbardziej zniesmaczyła mnie arogancka postawa jednej z Pań która mnie obsługiwała – dopiero po uświadomieniu przez mnie Pani iż to nie ja jestem obecnie w pracy i nie życzę sobie takiego zachowania zostałem „po ludzku obsłużony”. Kolejnym punktem który należy poddać ocenie jest to oferta, cena, asortyment badanej instytucji - w tej kwestii nie mam większych zastrzeżeń, należy dodać iż informacje zamieszczone w reklamie nie odbiegają od rzeczywistości a w tych czasach często zdarza się wprowadzać klienta świadomie w błąd. Organizacja i czas obsługi – ten punkt został przeze mnie najgorzej oceniony głównie na notorycznie powtarzające się długie kolejki w banku. I tym razem również zastałem bardzo długie kolejki przed stanowiskami kasowymi mimo że jest tam kilka stanowisk kasowych to zazwyczaj są czynne 2 góra 3, tym razem były czynne tylko 2 stanowiska mimo niezadowolenia klientów którzy głośno i wyraźnie dawali wyraz swojego niezadowolenia z oferowanej obsługi banku. Ostatnim punktem podlegającym ocenie jakości usług jest wygląd miejsca otoczenia który nie budził wiele zastrzeżeń, lecz należy uwzględnić rozrzucone ulotki leżące na podłodze w banku i mimo mojego blisko godzinnego pobytu w banku nikt nie zainteresował się problemem. Ogólną ocenę która bym wystawił za całokształt zaobserwowanych uchybień w w/w instytucji sklasyfikowałbym na ocenę 3.