Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Empik School
Treść opinii: Obserwacja dotyczyła obsługi szkoły językowej Empik w ramach wybierania i zapisywania się na kurs. Ocenę obserwacji można rozpocząć od stwierdzenia, że Empik School w Bielsku-Białej ma bardzo dobrze rozwinięty system informacji mailingowej i telefonicznej. Informacje na temat oferty zostały udzielone bardzo szybko, a spotkanie w lokalu szkoły umówione bardzo sprawnie. W biurze firmy zostałam obsłużona zgodnie z wyznaczoną wcześniej godziną. Lokal był uporządkowany i wygonie urządzony. Zostały mi kompetentnie udzielone wszelkie informacje. Obsługująca mnie Pani była uprzejma i bardzo pomocna. Nieco krócej mogłyby trwać formalności związane z wprowadzeniem moich danych do systemu komputerowego i sporządzeniem umowy (np. podczas pisania przeze mnie testu wstępnego). Jest to jednak mój jedyny zarzut i oceniam obsługę klienta w Empik School bardzo wysoko.