Opinia użytkownika: Era
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: Kontakt z Towarzystwem AVIVA dotyczył likwidacji szkody komunikacyjnej. Zgłoszenia szkody odbywa się bez żadnych problemów. Komunikacja z odbierającym zgłoszenia bardzo dobra. Po przyjęciu zgłoszenia przedstawiciel firmy skontaktował się ze mną już następnego dnia rano.Weryfikacja zgłoszenia trwa ok.15 min.- długo, ale odbywa się w dogodnym dla klienta terminie i na koszt Towarzystwa. W szybkim czasie skontaktował się ze mną likwidator-przedstawiciel firmy. Jego fachowość i profesjonalizm pozostawiały jednak dużo do życzenia. Spóźnił się na umówione spotkanie. Po sporządzeniu dokumentacji i odjechaniu tego eksperta okazało się ,że zgubił jeden z dokumentów- znalazłam na trasie po której się poruszał. Skontaktowałam się z nim telefonicznie informując go o tym. Likwidator stwierdził,że dokument jest mu właściwie niepotrzebny,i nie wróci po niego. Dokument ten zawierał moje dane osobowe i opis zdarzenia. Wypłata odszkodowania na szczęście nastąpiła po ok. miesiącu. Była jednak dość niska w stosunku do cen poniesionych kosztów naprawy.