Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: Od dłuższego czasu obserwuję dział "Wędliny". Gołym okiem widać, że nowy personel tego działu nie radzi sobie z obsługą. Przy poszczególnych wędlinach umieszcza się już trochę pokrojonych, które obsychają, częściowo kurczą się, zmieniają kolor. Widok ten wręcz odstrasza od zakupów co uczyniłam kilkakrotnie. Sama obsługa też wymaga w mojej ocenie zmian. Na wagę sprzedawca kładzie małą foliową reklamówkę, dokonuje krojenia wędliny, następnie waży ją na tej reklamówce. Przy pakowania odwraca reklamówkę by schować towar, zwija w rulonik nadmiar reklamówki, przykleja etykietę cenową. Patrząc na to już odechciewa się dokonywania zakupów. Odrębną sprawą jest nagminne pytanie klienta "czy może być więcej". Domyślam się, że ekspedientka ukroiła więcej wędliny specjalnie a nie przez przypadek. Bo takie pytania nie miały miejsca przy poprzedniej obsłudze.