Opinia użytkownika: SAKURA
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Weszłam dziś do PZU,celem zapłacenia OC za przyczepkę.Było 5 stanowisk obsługi klienta,lecz czynne były tylko dwa.Podeszłam do pierwszego.Zapłaciłam OC za przyczepkę i powiedziałam,że nie chciałabym przedłużać umowy OC na samochód na kolejny rok.Pracownica,która mnie obsługiwała,kazała mi podejść do stanowiska numer pięć. Przede mną była jedna osoba,więc musiałam trochę poczekać.Mężczyzna,który mnie obsługiwał wyjaśnił ile tracę rezygnując z usług PZU.Mówił,że punkty PZU są w każdym mieście,długo czynne.Zawsze można przyjść i załatwić sprawę.Wyjaśnił,iż przy ubezpieczeniu,które mam jest też darmowe holowanie z miejsca wypadku. Jednak zrezygnowałam z usług PZU,jeśli chodzi o ubezpieczenie samochodu.bo po prostu w innym towarzystwie mam 100 zł.taniej.A to jest dla mnie dużo.Podobało mi się to,że pracownik nie robił problemów z tego powodu,że chcę zrezygnować z ich usług,a nawet zaprosił za rok jeśli zmienię zdanie.