Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Kontakt via strona www... z siecią telefonii komórkowej era, zakrawa często na tragifarsę. Jestem klientką tego operatora około 10 lat. Początkowo byłam zadowolona z usług- bo wiadomo- telefonia komórkowa w Polsce była w tzw powijakach, miałam mój pierwszy telefon, który nosiłam w torebce i zawsze miałam kontakt z bliskimi. Same plusy. Kiedy rynek telefonii komórkowej rozpoczął ekspansję, pojawiła się konkurencja, można było odczuć lekkie odmrożenie cen i propozycji poszczególnych operatorów. No i pojawiły się możliwości- dla mnie- mogłam korzystać ze strony internetowej www. Miałam nadzieję, że dzięki temu zaoszczędzę trochę czasu na bieganie do biura obsługi klienta, a siedząc w domu bez problemów i szybko zobaczę to, co mnie interesuje. No i przy pierwszych razach tego surfowania czar prysnął:(( Strona, do dnia dzisiejszego zresztą, pozostawia bardzo wiele do życzenia. Zalogowanie się jest prawdziwym wyzwaniem, ale dla osób o mocnych nerwach: cel do osiągnięcia. Aplikacje dostepne dla zwykłego użytkownika nie są do końca czytelne. Podczas dokonywania zmian brakuje na nich informacji potwierdzających wykonanie jakiejś zmiany (bardzo duży minus). Próba zapoznania się z możliwymi do uruchomienia usługami, które podglądam na swoim koncie w erze, przenoszą mnie na stronę główną serwisu, gdzie mogę sobie poszukać o co mi właściwie chodzi... (?). Cała strona jest bardzo źle, w moim odczuciu, skomponowana i nieprzyjazna użytkownikowi. W dodatku dla osób mających słaby wzrok- strona absolutnie nie spełnia swej roli! Firma nie pomyślała o widzących inaczej, niestety. Co do informacji i jej obszerności: mnóstwo danych, z kórych osobiście nie korzystam, ale podejrzewam, że dla młodych ew. nastolatków, są bardzo potrzebne. Ogólnie: ocena surfowania i posługiwania się www.era.pl w moim odczuciu- negatyw.