Opinia użytkownika: Natalia_502
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Chciałabym podzielić się swoimi obserwacjami odnośnie zakupów w makro.Otoczenie obiektu było utrzymane w czystości, ochroniarze przemieszczający się po parkingu byli uśmiechnięci i chętnie podejmowali rozmowę.Po wejściu na hale zauważyłam bogaty i szeroki asortyment, łatwo było znaleźć pożądany towar. Na duży plus zasługuje personel sklepu. Jeden z pracowników chętnie udzielił mi pomocy w załadowaniu towaru, który był zbyt wysoko umieszczony na polce. W momencie kiedy podeszłam do jednego działu z zapytaniem o pewny produkt pracownik pojechał na magazyn i uzupełnił brakujący asortyment. Przy kasie pracownica była mila i sprawnie wykonywała swoje obowiązki, zdenerwował mnie tylko fakt, ze nie mogłam kupić herbaty, bo kasjerka stwierdziła, ze nie może sprzedać towaru bez kodu. Nie rozumiem dlaczego w takimi wypadku towar taki znajduje się na półce. W związku, że jestem tzw. "Złotym klientem" mam dostęp do pokoju dla Złotych klientów. W tym aspekcie tez należy się pochwala za czystość w pomieszczeniu, działające automaty, a co najważniejsze świeże bułeczki. Znajdujący się tam komputer działał bez zarzutu. Pomimo jednej malej niedoskonałości jakość obsługi klienta oceniam wysoko.Każdemu kto jest zainteresowany zrobieniem hurtowo zakupów szczerze polecam makro.