Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Eurolines
Treść opinii: Zadzwoniłam do biura obsługi prosząc o pomoc, ponieważ kupując bilet autokarowy drogą elektroniczną pomyłkowo nacisłam niezgodną formę płatności tj. zamiast ipko to inteligo. Pani poinformowała mnie, że nic nie może zrobić, nie ma już o tej godzinie informatyka a ona nie może nic temu zaradzić, również nie może przytrzymać mi rezerwacji do jutra bo nie ma takiej możliwości. Chciałabym wiedzieć tylko po co to biuro jest czynne po południu skoro nie ma żadnej pomocy. Szkoda tylko tracić czas i pieniądze na rozmowy telefoniczne. Po skończonej rozmowie za ok. 30 minut ponownie zalogowałam się na stronę i okzało się, że w momencie niezapłacenia za bliet w ciągu 15 minut rezerwacja została usunięta, miejsce jeszcze było więc ponownie przeprowadziłam całą transakcję wpisując wszystko poprawnie i kupiłam bilet. Wystarczyło więc aby ta Pani poinformowała mnie, że o takiej możliwości technicznej. Dodam, że kilka miesięcy temu przytrafiła mi się podobna sprawa, wtedy zadzwoniłam i Pan z którym rozmawiałam spisał moje dane, przytrzymał rezerwację na drugi dzień do godz 10 i sprawa została pomyślnie załatwiona. Pan był bardzo grzeczny, uprzejmy i zaradził w momencie na mój problem.