Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Od jakiegoś czasu miałem problem z drukarką - wykazywała, że tusze są złe i nie chciała drukować. Nawet po zamonotowaniu oryginalnych opakowań z tuszem, drukarka nie chciała drukować. Gwarancja minęła kilka miesięcy temu i byłem pewien, że będę zmuszony oddać do serwisu i za to zapłacić. Przed zaniesienem do serwisu obejrzałem stronę HP, gdzie znalazłem możliwość wysłania zapytania z opisem problemu do serwisu internetowego. Na następny dzień roboczy otrzymałem odpowiedź, jak należy postąpić z drukarką, aby zaczęła działać. Była tam także informacja, iż gdyby podane sugestie nie spowodowały jej uruchomienia to konsultant prosi o informację. Po wypełnieniu zaleceń, drukarka rozpoczęła prawidłową pracę. Byłem wielce i mile zaskoczony. Niezbyt mi się wierzyło, że obędzie się bez serwisu. A jednak. Warto czasami poszukać różnych informacji a nie od razu iść do warsztatu i zapłcić za coś, co można zrobić samemu.