Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Z usług tego banku korzystam od niedawna, a dokładnie od marca tego roku, zaciągnąłem kredyt hipoteczny na mieszkanie. Moja ostatnia wizyta w placówce Polbanku była wyjątkowo miła. Dysponowałem gotówką którą chciałem wpłacić w okienku kasowym. Przede mną było obsługiwanych dwóch klientów. Doradca po kilku sekundach podszedł do mnie i zapytał czy może w czymś pomóc. Poinformowałem że chce tylko wpłacić gotówkę na konto. Wówczas dostałem informację że mogę taką transakcję wykonać w bankomacie / wpłatomacie. Wytłumaczyła mi z uśmiechem na twarzy jak to wykonać, a dla pewności sprawdziliśmy wpłate w systemie komputerowym (już przy biurku). Zdziwiła mnie bardzo uprzejmość Doradcy ponieważ do placówki wpadłem sekundę przed zamknięciem, a spędziłem tam trochę czasu.