Opinia użytkownika: Mariusz_549
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: 1-alejka - wiadomo że pierwsze wrażenie jest najważniejsze, widać że nie docenia się tego na tym sklepie.Alejka szeroka , w alejce wody mineralne i inne napoje na paletach.Oprócz nich "latawce" czyli potocznie nazywane folie po napojach które "walają" się w alejce.Widać zatem że żaden pracownik długo nie odwiedził tej alejki by ją uprzątnąć.Idąc dalej napotykamy dział z warzywami i owocami. To dosłownie tragedia - banany złej jakości , to samo pomidory o fasoli nie wspominając.Widać że nie funkcjonuje o ile jest w tym sklepie a powinna być codzienna kontrola świerzości OW. Mrożonki- jedna lodówka z lodami rozmrożona , pływające lody w opakowaniach to już na tym sklepie chyba standard.Już wczesniej bowiem również robiąc zakupy w tym sklepie byłą ta sama sytuacja.Ceny artyków zbliżony do sklepów dyskontowych takich jak Lidl czy Biedronka.Działające dwie kasy - krótkie kolejki - 4-3 osoby.Obsługa miła , uśmiechnięta - pani na kasie dziękuje wszystkim za zrobienie zakupów. Dodam że podłoga na sklepie czysta jak i same kasy oraz wyjście.