Opinia użytkownika: Katarzyna_2061
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Po wczorajszej wizycie w oddziale polbanku na ul. Sienkiewicza jestem niezadowolona.Łacznie w banku byly 2 panie i 1pan z obsługi klienta i pani na kasie. Gdy weszłam do banku nie było kolejki do kasy a Pan obsługiwał jakąś parkę, więc siadłam na kanapie i czekałam aż ktoś się mną zainteresuje. 2 panie siedziały i coś klepały w komputer-czekałam chyba z 15 minut aż łaskawie ktoś mnie zauważy. ZAuważyła mnie Pani która gdy sie dowiedziała ze jestem do obsługi ze konto chciałabym założyć zleciła "tę" robotę koleżance. Czekałam 15 minut by w 5 minut wytłumaczono mi zasady konta. Co prawda niepominięto żadnego szczegółu ale chciano wcisnać mi konto z oprocentowaniem które nie przydałoby mi się do niczego.