Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W trakcie sprawdzania salda w Spółdzielni Mieszkaniowej, zauważyłem zdublowaną opłatę "za wodę" w czerwcu br. Zdziwiłem się, gdyż te przelewy zlecam każdorazowo, osobiście w Tesco, w punkcie obsługi finansowej Lukas Bank. Gdy tam poszedłem aby wyjaśnić sprawę, zastałem troje pracowników. Po przedstawieniu problemu i poproszeniu o wyjaśnienie, najpierw usłyszałem od pani (nakrócej zatrudnionej), cyt.: "jesteśmy tylko ludźmi". Odpowiedziałem, że nie szukam winnego. Chcę wyjaśnić sprawę i ustalić jak wyeliminować w przyszłości dublowanie przelewów. Na to rozmówczyni odezwała się: "musi pan sprawdzać dokładnie wyciągi". Pracownik (mężczyzna) sprawdzajacy przelew w systemie potwierdził, że to on robił ten przelew, ale nie wie dlaczego został zdublowany. Przyznał mi rację, że bez sensu byłoby dwukrotne opłacanie tego samego rachunku. Widząc bezradność pracowników i brak jakichkolwiek przeprosin, zaproponowałem napisanie reklamacji do Centrali banku. Siedzący przy komputerze pracownik, podjął się zredagowania tekstu i powiadomienia mnie o odpowiedzi na reklamację. Rozumiem, że pracownikowi wygodniej jest samemu napisać reklamację, bez uzdodnienia tekstu z klientem. Nie miałem czasu więc zgodziłem się na taka propozycję. Z przykrością stwierdzam, że pracownicy w tym punkcie obsługi finansowej Lukas Bank mają bardzo mierne kompetencje obsługi klienta w sytuacjach reklamacyjnych.