Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Moodo
Treść opinii: Do wizyty w sklepie Moodo skusiła mnie obniżka cen do nawet 80%. Informacja o wyprzedaży pojawiła się na plakacie wiszącym w witrynie. Obok wisiał drugi plakat informujący o nowej kolekcji ubrań dżinsowych. Okno było poza tym czyste, bez plam lub pozostałości po usuniętych plakatach. Wewnątrz sklepu na dostępny asortyment składały się zarówno przecenione ubrania, jak i nowa kolekcja. Plusem było to, że wieszaki z odzieżą przecenioną były wyraźnie oznaczone czerwonymi metkami. Co więcej, nowa kolekcja nie została przemieszana z tą objętą rabatem, jak to dzieje się w wielu sklepach odzieżowych. Przez okres trwania mojej wizyty, czyli około 20 minut, w sklepie było stale około 5-7 klientów. Sprzedawczyni była jedna, ale sprawnie organizowała obsługę - sprawdzała ilość ubrań branych do przymierzalni, doradzała w wyborze rozmiaru spodni dżinsowych, odwieszała ubrania. Była uśmiechnięta i zachowywała się życzliwie. Ubrania wisiały równo na wieszakach, nie były pogniecione, miały widoczne metki z cenami. Moje pozytywne wrażenie dotyczy szczególnie nowej kolekcji, nieco inne odniosłam, przeglądając odzież objętą rabatem. Mniej więcej 1/4 ubrań miała oderwane metki z cenami, niektóre miały wady w postaci rozprutej części rękawa lub sparciałej gumki. Ogólnie oceniam sklep bardzo dobrze.