Opinia użytkownika: sauer
Dotycząca firmy: PKS Bydgoszcz
Treść opinii: Pierwszy raz od ponad miesiąca zawitałam na bydgoski dworzec PKS. Zastałam - jak zwykle - czysty, zadbany budynek (wyremontowany kilka miesięcy temu). Wyjątkowo zaskoczył mnie też brak grupki bezdomnych, zaczepiających zwykle podróżnych z prośbą o pieniądze czy papierosa. Niestety, to, co rozczarowuje niezmiennie od lat to obsługa w kasach. Kasjerka nie potrafiła i wyraźnie nie miała ochoty odpowiadać szczegółowo na pytania, które zadałam. 20 minut przed zamknięciem kas czynne było tylko jedno okienko kasowe, pełniące funkcję kasy i informacji. Mimo że na dworcu w tym czasie nie było kolejek, tłumów zniecierpliwionych pasażerów, kasjerka potraktowała mnie nieuprzejmie i arogancko. Zdarzyło się to pierwszy raz, jednak od lat jestem świadkiem podobnych sytuacji przy bydgoskich kasach PKS. Szkoda, że piękny z zewnątrz budynek, jak i jego otoczenie nie motywują zarządzających dworcem do sprawdzenia, jak pracuje jego obsługa w kasach.