Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Dzisiaj musiałam iść osobiście do banku PKO mimo że mam dostęp do iPKO.Dokonałam przelewu a pieniądze mimo to o godzinie 14 nie były przekazane na konto.Już się bałam że wysłałam je w kosmos.Wchodząc do banku zauważyłam że było czysto i schludnie. Na obsługę czekałam może minutę i zdążyłam się rozejrzeć. Stanowiska były czyste, podłoga również.Ulotki posegregowane w stojaczkach i na biurkach.Do każdego stanowiska po 2 krzesełka.Stanowisk było 4 w tym czynne 2.Panie obsługujące ubrane stonowano z emblematami informującymi kim są.Gdy tylko powiedziałam w czym tkwi problem pani nawet nie wchodziła na wykaz mojego konta i poinformowała mnie że tak jest gdy przelew jest wykonany po godzinie 16 w dodatku na inne konto.Czas oczekiwania wynosi około doby.Byłam załamana.To wyjaśnia brak wpłaty na konto sieci telefonicznej - która mimo mojego przelewu z iPKO zablokowałam mi rozmowy wychodzące. Odetchnęłam wiedząc że pieniące czekają na zaksięgowanie i czekałam na esemesa od sieci telefonicznej z informacją że mi odblokowują telefon. Długo nie czekałam. Około 2 godziny.Wszystko wróciło do normy.