Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Dzisiaj byłam w salonie plusa bo sieć zablokowała mi rozmowy wychodzące z powodu rzekomego braku wpłaty należności za fakturę. Będąc w pobliżu postanowiłam osobiście wyjaśnić sprawę gdyż wczoraj dokonałam przelewu przez iPko. Dokonałam dwóch przelewów, jeden rano drugi po 16. Wchodząc do salonu już tradycyjnie chyba zwracałam uwagę na czystość, wygląd stanowisk, ład na biurkach i wygląd obsługi klienta. Były czynne dwa stanowiska - pan u którego sama kiedyś kupowałam telefon - był bardzo uprzejmy - nawet wybrał mi łatwy numer telefonu do zapamiętania.Posiedział nad tym trochę dłużej ale znalazł bardzo ładny numer a wcale nie musiał. Na obsługę czekałam kilka minut. Jeszcze jakiś dziadek mi się wepchał w kolejkę ale już nie robiła awantury. Podeszłam do pani która poprosiła mnie do stolika. Wyjaśniłam o co mi chodzi i co się stało. Poinformowała mnie że muszę zadzwonić do Działu Obsługi Klienta i porozmawiać z kimś od płatności. Poprosiła mnie do telefonu który wisiał poza jej stanowiskiem, tuż obok kasy. Pani sama wykręciła numer i poczekała aż kto odbierze. Podpowiedziała mi co mówić, podziękowałam a ona wróciła do kolejnego klienta. Była bardzo miła i uprzejma.Bez przesadnego makijażu, ubrana w białą bluzkę i czarne spodnie do tego czarne, skromne buty z zasłoniętymi palcami. Włosy spięte w kucyk bez przesadnej biżuterii. Idąc do tego salonu Plusa wiem że zawsze zostanę miło i profesjonalnie obsłużona. Zastanawiałam się nawet nad kolejnym telefonem i chyba wezmę bo mają fajne promocje.Polecam.