Opinia użytkownika: Mirosława_35
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Plusy: duża ilość różnorodnych towarów dobrej jakości, codziennie promocje, karta stałego klienta dająca gratisowe bony co kilka miesięcy, przy najtańszych towarach z danego rodzaju informacja o tym, względny spokój – brak hałaśliwej muzyki, darmowe jednorazowe reklamówki, klimatyzacja, przy wejściu ustawiony jest kosz na śmieci, w sklepie znajdują się kontenery na zużyte baterie i wieszaki, godziny otwarcia sklepu w dni powszednie do 22.00. Minusy: sprzedawcy rozmawiają ze sobą, pokrzykują i dowcipkują podczas obsługi klienta (klient może poczuć się lekceważony, a co gorsza to opóźnia transakcję kupna), towar czekający na wyłożenie na półki często tarasuje przejścia, brak małych podręcznych koszyków albo utrudniony do nich dostęp, najczęściej działa tylko jedna kasa – długie kolejki do kasy, długi czas oczekiwania na osobę zarządzającą, która poprawia błąd kasjera (czasem kasjer musi dzwonić 2-3 razy zanim ktoś przyjdzie), wobec klientów sprzedawcy mało komunikatywni i zbyt obojętni, niezbyt mili i uśmiechnięci, często brudna podłoga, w niedzielę sklep otwarty dopiero o 10.00, zdarza się, że wśród zdrowych owoców, jarzyn znajdują się nadpsute, nie są usuwane z pojemników.