Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: W dniu 19 sierpnia [piątek] zgłosiłem się do mPunktu w celu uzyskania informacji na temat oferowanych przez nich produktów, mianowicie kredytu gotówkowego lub limitu w koncie. Na początku musiałem oczekiwać blisko 30 minut, zanim wreszcie pracowniczka skończyła wypełniać dokumenty z poprzednimi klientami - trwało to strasznie długo, widać było, że ma trudności. Gdy nadeszła moja kolei, trwało blisko 15 minut, zanim wreszcie młoda pani znalazła w Internecie i na stronach banku! informacji, których potrzebowałem - nie potrafiła bezpośrednio, bez sprawdzania powiedzieć czegokolwiek o oferowanych produktach. Kazano mi wrócić do domu i złożyć wniosek i kredyt gotówkowy za pośrednictwem stron Internetowych banku, podczas gdy ja chciałem zrobić to w czasie wizyty w punkcie. Z powodu źle udzielonych informacji moje wnioski były odrzucane, kazano mi dzwonić na infolinię, tam kazano mi pisać wiadomości do obsługi za pomocą formularzy kontakowych na stronie, stamtąd z powrotem odsyłano mnie na infolinię, itd - słowem jeden ogromny bałagan! Wszystko trwało 3 dni, nie załatwiłem nic, nie uzyskałem tego czego chciałem, a na dodatek przez niewiedzę personelu straciłem masę czasu na staniu w kolejkach!