Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Stacja, tak jak inne tej firmy powinna świadczyć usługi na wysokim poziomie. Piszę, że powinna, lecz nie zawsze się to udaje. Po wjechaniu na teren stacji i po rozpoczęciu tankowania można się było domyślić, że wszędzie będzie panował porządek. Tak też było tym razem. Więc czemu się czepiam? Czepiam się obsługi. Po wejściu do środka i po skierowaniu się do kasy, pracownik nie przywitał się ze mną. No cóż, przeboleję. Po zakończeniu transkacji oczekiwałem na kupon konkursowy, gdzie można wygrać samochód. Nic z tego. Pracownik nic nie wpomniał, więc sam musiałem się upomnieć. Kupon oczywiście otrzymałem, lecz można było zobaczyć na twarzy pracownika, że niezbyt mu się spodobało, że o coś jeszcze proszę. Myślę, że po prostu mógł mieć zły dzień. Ponadto miał plakietkę Praktykant. Więc może mu odpuścić?