Opinia użytkownika: Paulina_643
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wracałam do domu z wakacji w Puławach. Raczej rzadko jeżdzę pociagami totez nie bardzo orientuję się w spisach rozkładow jazdy pociągów. Zazwyczaj wszelkich informacji udzielała mi osoba pracujaca w kasie PKP. Jakiez bylo moje ogromne zdziwienie, gdy prosząc o bilet do mojego miasta pani pracujaca w okienku zażądała ode mnie informacji o trasie, przystankach i rodzaju pociągu. Gdy stwierdziłam, że takich informacji nie posiadam, pani rozłozyła ręce i stwierdziła, że ona nie sprzeda mi biletu, gdyż to ja nie wiem podstawowych informacji dotyczach mojej podróży. Na szczęście obok mnie znajdowała sie osoba, ktora jechala w moją stronę i po kilkiminutowej wymianie, raczej niemiłej, słów udało się nakłonić tę Panią do spojrzenia w komputer, który przed nią stał i sprzedania nam odpowiednich biletow. Wydawac by się mogło, że to koniec moich problemow z polską koleją, ale niestety podczas sprawdzania biletów przez konduktora, dowiedzialam się, że posiadam nieodpowiedni bilet, co skutkowało zaplaceniem przeze mnie dopłaty do biletu.