Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Parę dni temu razem z mężem bylismy w sklepie Euro AGD kupić piekarnik do zabudowy. Z wystawionego asortymentu wybraliśmy ten, który nas interesował, jednak żeby poprosić pracownika o pomoc musieliśmy czekac dośc długo. Po pewnym czasie jeden z pracowników był wolny jednak zadając mu pytanie czym sie różni jeden piekarnik od drugiego nie potrafił nic powiedzieć wziął dwie etykiety z piekarnika i zaczął czytać( w sumie sami to zrobiliśmy wcześniej) jak juz doszło do zakupu Pan miał problem z obsługa w komputerze ( zamawialiśmy z dowozem) po odpowiedniej chwili czekania, podszedł do nas inny pracownik, który "uratował swojego kolegę i wystawił nam fakture i nawet pokazał nam sprzęt dokładnie bo braliśmy z ekspozycji. Przez pracownika zostaliśmy poinformowani, że pozostałe osoby na sklepie to świeżynki i on jedyny jest ze stażem. Wydaje mi się, że błąd wyszedł u osoby, która układała grafik, niedosyć, że za mało ludzi było na sklepie to były to świeżynki.